آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

انتخاب سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

هفته پیش بود با آقای صاحبی رفتیم سنگ تراورتن برای نمای خانه انتخاب کنیم . سنگ کرم رنگ و رنگ شکلاتی رو انتخاب کردم . سنگ تراورتن درجه و خوب انتخاب کردم . سنگ تراورتن درجه یک از متر 60 هزار تومان شروع می شود تا متری 80 هزار تومان . سنگ تراورتن که من برای نمای ساختمان انتخاب کردم متری 65 هزار تومان هست . سنگ کار ما آقای خادم هست . البته سرامیک خوب و درجه یک برای نمای ساختمان متری 16 هزار تومان هست . چونکه سرامیک خیلی زود خراب می شود تصمیم گرفتم نمای خانه رو یک سنگ خوب و با دوام کار کنم که سنگ تراورتن رو انتخاب کردم . 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی