آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

شکایت همسایه از ساختمان من

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

روز پنجشنبه 28 اسفندماه سال 1395 بود و آخرین روز کاری مون در سال 95 در صندوق . صبح ساعتای 10 بود که در محل کارم مشغول به کار بودم و چون روز آخر سال بود مشتری زیاد داشتیم و سرم حسابی شلوغ بود که همکار بغل دستی ام گوشی رو بهم داد و گفت با تو کار داره . از شهرداری بود تماس گرفته بود و کارمند شهرداری که آشنا بود باهام و به محل کارم زیاد رفت و آمد داشت بهم گفت : همسایت شاکی شده و شکایت نامه رو بصورت کتبی تحویل شهرداری داده بابت اینکه بیشتر از 60 درصد ساختی . خلاصه منم گفتم با پیمانکارم صحبت می کنم و من در چیزی در این مورد نمی دونم . خلاصه بعد اینکه یکساعتی گذشت و سرم کمی خلوت شد با موبایلم به آقای پیمانکار تماس گرفتم و قضیه شکایت کتبی رو بهش گفتم که او بازم مثل همیشه گفت : نگران نباش و اصلاً نترس من خودم درستش می کنم . خلاصه خدا بخیر کنه از این ساختمان سازی من . بالاخره ببینیم این ساختمان به سرانجام می رسه یا خیر . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی