آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

آباد کردن خانه دنیا

خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج

خرید امتیاز برق و نصب کنتور برق در منزل

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

چهارشنبه 24 خردادماه 1396 بود و صبح همین روز از سرکارم مرخصی گرفتم و به اداره برق رفتم برای انجام کارهای خرید امتیاز برق . خلاصه به قسمت امور مشترکین اداره برق رفتم و مرا برای انجام کارها و خرید امتیاز به دفتر خدمات مشترکین داخل شهر فرستادن برای مراحل ثبت نام . امتیاز برق یک میلیون و سیصدهزار تومان بود که باید نقداً پرداخت شود . بعد از پرداخت این مبلغ و کارهای اولیه که انجام دادم ، بعد از گذشت هفت روز در تاریخ 30 خردادماه به گوشی من زنگ زدن و گفتن آمده ایم برای نصب کنتور برق . صبح ساعت 8 بود و هفته آخر ماه مبارک رمضان . یکساعتی مرخصی گرفتم و به محل منزل رفتم و درب را باز کردم تا عملیات برق رسانی برای منزل انجام شود . 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی